.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد


? ترخيص آيت الله بيات زنجاني از بيمارستان؛ آيت الله بيات زنجاني از مراجع تقليد روز پنجشنبه از بيمارستاني در شهر قم ترخيص و به منزل منتقل شد. آيت الله اسدالله بيات زنجاني بامداد روز جمعه هشتم آبان ماه بر اثر عارضه قلبي به بيمارستان وليعصر(ع) شهر قم منتقل شده و مورد عمل جراحي قلب قرار گرفته بود.

? توبيخ براي افشاي شام اعياني؛ انتشار خبر شام اعياني دولت در مشهد توسط چند رسانه اصولگرا باعث تيرگي روابط دولت و برخي از اين رسانه ها شده است. به گزارش «الف» در هفته هاي اخير روابط دولت با رسانه هايي که اقدام به انتشار اخبار انتقادي از دولت مي کنند تيره شده و اين منابع به پوشش خبري مراسم مختلف دولتي دعوت نمي شوند. در جديدترين اين موارد، پخش گزارشي از دستور احمدي نژاد درباره شام اشرافي سفر اخير هيات دولت به مشهد، توبيخ شديد نماينده سازمان صدا و سيما توسط دولت را در پي داشت.

? يادداشت کوتاه سعيد شريعتي؛ سعيد شريعتي که 113 روز در زندان بوده است در يادداشتي کوتاه در صفحه شخصي اش در سايت فيس بوک نوشت؛ 113 روز پيش بي خداحافظي رفتم اما در طول اين 113 روز به ياد همه شما بوده ام. از دو ماه و نيم پيش تمام حرف هايتان را در اينجا ديده ام اما نمي خواستم از زندان چيزي در فيس بوک بنويسم. از همه دوستاني که در پيجي که برايم درست شده عضو شده اند و مطلب محبت آميز نوشته اند، ممنونم .

? آغاز برنامه ريزي براي تفکيک جنسيتي؛ گفته مي شود آيين نامه يي در وزارت علوم در حال تدوين است تا تفکيک جنسيتي از برخي رشته هاي دانشگاه هاي سراسري آغاز شده و سپس در تمام رشته ها به مرحله اجرا گذاشته شود. روز گذشته معاون پژوهشي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها نيز از نتايج پژوهشي خبر داد که در آن جداسازي دختران و پسران از يکديگر به سود پيشرفت تحصيلي آنها تشخيص داده شده است.

? دلجويي سيدمحمد خاتمي از هنگامه شهيدي؛ سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور پيشين ايران با هنگامه شهيدي روزنامه نگار که به تازگي آزاد شده است، ديدار و از وي دلجويي کرد.

? ندا زن سال تايم؛ روزنامه لس آنجلس تايمز در گزارشي از تلاش براي انتخاب ندا آقاسلطان به عنوان زن سال هفته نامه تايم خبر داد. به گفته مديران تايم سيل نامه ها براي گزينش ندا به سوي اين مجله سرازير شده است.

? نظرسنجي روسي در ايران؛ شنيده هاي «آينده» حاکي از آن است که عوامل روسيه چندي پيش يک پروژه نظرسنجي را درخصوص ديد مردم ايران نسبت به مساله انرژي هسته يي آغاز کرده اند. بنابر اين گزارش، عوامل اين کشور با اشاره به مشکلاتي که در راه اندازي نيروگاه بوشهر به وجود آمده بود، از مسوولان کشورمان خواسته بودند اجازه انجام يک نظرسنجي از مردم ايران درخصوص مناقشات هسته يي را به آنان بدهند که با پاسخ مثبت اين نظرسنجي انجام شد.

? عبدالله مومني به بند عمومي منتقل شد؛همسر عبدالله مومني به ادوار نيوز گفت؛ مومني در تماس تلفني با منزل از انتقالش به بند عمومي خبر داد. فاطمه آدينه وند ضمن اعلام اين خبر به ادوارنيوز گفت؛ حال عمومي مومني مساعد و روحيه اش خوب بود.

? اعتراض تحکيم وحدت به بازداشت حکيم زاده؛ دفتر تحکيم وحدت نسبت به بازداشت عباس حکيم زاده، عضو شوراي مرکزي واکنش نشان داد.وي در منزلش بازداشت شده است.

? تذکر به فعالان دانشجويي شهيدباهنر کرمان؛پس از برگزاري يک تجمع اعتراض آميز در روز 13 آبان در محوطه دانشگاه شهيدباهنر کرمان، اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي به کميته انضباطي فراخوانده شدند و در اقدامي نادر، با خانواده هاي اين دانشجويان تماس گرفته شده است. در اين تماس ها به خانواده ها هشدار داده شده در صورت تداوم اين گونه اعتراضات، فرزند دانشجوي آنها با تعليق از تحصيل يا اخراج مواجه خواهد شد.

?بازداشت اشتباهي؛ شنيديم در شب برگزاري دعاي کميل خانواده هاي فعالان سياسي دو جوان هم اشتباهاً بازداشت شده اند. گفته مي شود در همان ساختمان يک پارتي شبانه در حال برگزاري بوده است و هنگامي که دو نفر از حاضران در پارتي قصد خروج از ساختمان را داشته اند، ماموران از آنها مي پرسند شما هم در دعاي کميل شرکت داشتيد؟ا آنها نيز از ترس بازداشت به دروغ خود را شرکت کننده در دعاي کميل ناميده اما بازداشت مي شوند. آنها پس از مشخص شدن هويت آزاد شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.